ورزشی

  |  

بازگشت طوفانی کریستیانو رونالدو به اولدترافورد و رشد ارزش سهام شیاطین سرخ !

ستاره پرتغالی که برنده ی پنج توپ طلا بوده است به منچستریونایتد بازگشت و باعث شد تا سهام این باشگاه افزایش پیدا کند.

از ابتدای فصل نقل و انتقالات شایعات زیادی پیرامون ستاره پرتغالی تیم یوونتوس به گوش می رسید که باعث شد آینده ی او نامعلوم باشد. از طرفی باشگاه یوونتوس جدایی رونالدو را انکار می کرد و از طرفی شایعات پیوستن او به تیم هایی همچون منچسترسیتی به گوش می رسید.

سرانجام بعد از سه فصل نه چندان جالب در یوونتوس، کریستیانو رونالدو 36 ساله طی عملی غافلگیرانه و بی سر و صدا با یک قرارداد دو ساله به منچستریونایتد پیوست، تیمی که در سالهای 2003 الی 2009 در آن عضویت داشت و توانست افتخارات زیادی را کسب کند. گفته می شود رقم این انتقال 25 میلیون یورو بوده است اما جزییات دقیقی از قرارداد وی بدست نیامده است.

خبر بازگشت این مهاجم پرتغالی به شیاطین سرخ در صفحات مجازی به سرعت پخش شد و باعث شد تا هواداران با نظرات و لایک های فراوان خود ابراز خوشحالی کنند. همچنین بازگشت رونالدو ارزش سهام این باشگاه انگلیسی را با افزایش 8 درصدی مواجه کرد تا در نهایت رقم ارزش سهام شیاطین سرخ به 250 میلیو یورو برسد.

کریستیانو رونالدو توانست در 133 بازی برای یوننتوس به میدان برود که حاصلش 101 گل بوده است و در فصل گذشته هم با زدن 29 گل به عنوان برترین گلزن سری آ شناخته شد.

این مهاجم 36 ساله برنده پنج توپ طلا در یوونتوس توانست به دو قهرمانی در سری آ و یک قهرمانی در جام حذفی دست پیدا کند.

اشکان بابایی
دیدگاه ثبت نشده شما میتوانید اولین نفر باشید.
امتیاز خود را ثبت کنید ، چه امتیازی میدی ؟

فرم ارسال دیدگاه

مطالب پیشنهادی

مطالب پیشنهادی

بازار

  • موبایل
  • خودروهای داخلی
کلیه حقوق مادی و معنوی این وبسایت متعلق به گپ گاه می باشد.
copyright@ 2024 AllRights Reserved