ورزشی

  |  

بارسلونا فران تورس را به خدمت خواهد گرفت

بال اسپانیایی آبی پوشان منچسترسیتی، مدتی در رادار باشگاه بارسلونا قرار داشت و سرانجام باید شاهد اتفاق افتادن این انتقال باشیم.

آبی اناری ها پس از کسب نتایج ضعیف، اکنون باید به تقویت همه جانبه تیمشان بپردازند و پنجره نقل و انتقالاتی زمستانه پیش رو، یک فرصت بسیار مناسب برای کاتالان هاست تا بارسلونا را از این بحران نجات دهند.

سرمربی آبی پوشان منچستر نیز در روز پنج شنبه و در کنفرانس خبری خود، در پاسخ به سوال خبرنگاران که آیا فران تورس باشگاه را به مقصد بارسلونا ترک می کند، چنین پاسخ داد : بله، تورس در حال ترک منچسترسیتی به مقصد بارسلونا است چرا که او ملیتی اسپانیایی دارد و یک باشگاه اسپانیایی هم انتظار او را می کشد. من می خواهم بازیکنانم از من راضی باشند پس اگر فران تورس با ترک باشگاه و پیوستن به بارسلونا خوشحال است، من هم مخالفتی نخواهم داشت.

چندین رسانه معتبر در طی گزارشات خود اعلام کردند که بارسلونا و منچسترسیتی در طی چند روز گذشته، اسناد و مدارک مورد نیاز برای انجام این انتقال را تکمیل کرده اند و تا نهایی شدن این انتقال تنها چند قدم مانده است.

از زمان پیوستن ژاوی ارناندس به عنوان سرمربی جدید بارسایی ها، این اولین خرید برای این مربی 41 ساله خواهد بود. طبق شواهد موجود، تورس در بارسلونا، قراردادی پنج ساله را به همراه بند های پاداش (در صورت قهرمانی در جام های مختلف) با این تیم عقد کرده است و ظاهرا باشگاه بارسلونا هم دیر یا زود به صورت رسمی انتقال تورس را اعلام خواهد کرد.

این بال اسپانیایی در سال 2020 بود که والنسیا را به مقصد منچسترسیتی ترک کرد. او با 18 ماه حضور در لیگ برتر انگلیس، موفق شد 16 گل را در 43 بازی به نام خودش ثبت کند.

اشکان بابایی
دیدگاه ثبت نشده شما میتوانید اولین نفر باشید.
امتیاز خود را ثبت کنید ، چه امتیازی میدی ؟

فرم ارسال دیدگاه

مطالب پیشنهادی

مطالب پیشنهادی

بازار

  • موبایل
  • خودروهای داخلی
کلیه حقوق مادی و معنوی این وبسایت متعلق به گپ گاه می باشد.
copyright@ 2024 AllRights Reserved