ورزشی

  |  

بارسلونا در اندیشه جذب رحیم استرلینگ

بال انگلیسی آبی پوشان منچسترسیتی بار دیگر مورد توجه باشگاه بارسلونا قرار گرفته است.

در فصل نقل و انتقالات تابستانه امسال بود که بارسلونا برای به خدمت گرفتن رحیم استرلینگ علاقه نشان داد اما بنا به دلایلی موفق به جذب این بال انگلیسی نشد اما ظاهرا این باشگاه اسپانیایی همچنان علاقه مند است تا این بازیکن را به ترکیب تیمش اضافه کند.

به گزارش چند رسانه اسپانیایی، اکنون بارسلونا در تلاش است تا در پنجره نقل و انتقالات زمستانه پیش رو، برنامه ی جذب استرلینگ را عملی کند و او را از لیگ برتر انگلیس به لالیگا بیاورد.

در سال 2015 رحیم استرلینگ از تیم لیورپول راهی منچسترسیتی شد و طی سالهای گذشته موفق شده تا در ترکیب اصلی تیم تحت هدایت پپ گواردیولا به عنوان یک مهره اصلی در زمین حاضر شود. این بال انگلیسی تا به امروز موفقیت های زیادی را در این تیم داشته، او و هم تیمی هایش موفق به کسب 9 جام مختلف شده اند.

اما در فصل جاری استرلینگ 26 ساله چندان کارایی برای گواردیولا نداشته و کمتر از حد انتظار برای آبی پوشان منچستر به میدان رفته است چرا که به لحاظ تاکتیکی در برنامه های سرمربی این تیم جایی نداشته و تنها 437 دقیقه برای سیتی بازی کرده است.

اگر انتقال رحیم استرلینگ به بارسلونا انجام شود، او می تواند دوباره در کنار برخی هم تیمی هایش در منچسترسیتی نظیر سرخیو آگوئرو و اریک گارسیا، بازی کند.

استرلینگ 26 ساله با 301 بازی در منچسترسیتی، کارنامه خود را با 115 گل تکمیل کرده و باید دید که این بال انگلیسی که تا سال 2023 با آبی پوشان منچستر قرارداد دارد چه تصمیمی برای آینده خواهد گرفت.

اشکان بابایی
دیدگاه ثبت نشده شما میتوانید اولین نفر باشید.
امتیاز خود را ثبت کنید ، چه امتیازی میدی ؟

فرم ارسال دیدگاه

مطالب پیشنهادی

مطالب پیشنهادی

بازار

  • موبایل
  • خودروهای داخلی
کلیه حقوق مادی و معنوی این وبسایت متعلق به گپ گاه می باشد.
copyright@ 2024 AllRights Reserved