اقتصاد

  |  

ایلان ماسک با فروش سهم خود سبب کاهش ارزش سهام تسلا می شود

اعلام موضوع فروش بخشی از سهام توسط ایلان ماسک در شبکه اجتماعی توئیتر، کاهش 7 درصدی ارزش نسخه رمزارز شرکت تسلا را به همراه داشت.

مدیرعامل شرکت خودرو سازی تسلا و همچنین شرکت اسپیس ایکس در چند روز گذشته با قراردادن یک نظرسنجی در صفحه رسمی توئیتر خود از دنبال کننده های خود پرسید که آیا باید میزان 10 درصد از سهام خودش را که در شرکت تسلا می باشد برای فروش بگذارد یا خیر ؟

پس از پایان این نظرسنجی در پایان روز یکشنبه، مشخص شد اکثریت با فروش سهام ماسک موافقت کرده اند و به همین دلیل تحلیلگران ارزهای دیجیتالی برای بازگشایی بورس آینده در وال استریت ابراز نگرانی کردند و کاهش ارزش سهام این شرکت را گوشزد کردند.

سهام موجود برای شرکت تسلا که تولید کننده خودروهای الکتریکی است توسط متخصصان بلاک چین به صورت رمزنگاری شده در آمده و طوری ساخته شده که می توان آنها را در هر روز سال و به صورت 24 ساعته خرید و فروش کرد.

ارزش سهام شرکت تسلا توانست ایلان ماسک را به ثروتمندترین مرد جهان تبدیل کند اما پس از توئیت ماسک در روز یکشنبه شاهد افت قیمت سهام این شرکت در دیجیتال FTX بودیم که به 1139 دلار رسیده بود. در واقع 6.8 درصد کاهش قیمت را به نسبت ارزش این سهام در تاریخ 5 نوامبر شاهد بودیم.

اشکان بابایی
دیدگاه ثبت نشده شما میتوانید اولین نفر باشید.
امتیاز خود را ثبت کنید ، چه امتیازی میدی ؟

فرم ارسال دیدگاه

مطالب پیشنهادی

مطالب پیشنهادی

بازار

  • موبایل
  • خودروهای داخلی
کلیه حقوق مادی و معنوی این وبسایت متعلق به گپ گاه می باشد.
copyright@ 2024 AllRights Reserved