اقتصاد

  |  

ایالات متحده آمریکا قصد دارد ارزهای مجازی را تحت نظر بگیرد

براساس اظهارات مدیرعامل بانک "جی پی مورگان" واقع در آمریکا، ارزهای دیجیتالی به ویژه ارزهای دیجیتالی با ثبات یا اصطلاحا استیبل کوین ها تحت نظارت قرار خواهند گرفت.

طبق اخبار جدید دنیای اقتصاد، جیمی دیمون که در واقع مدیرعامل بانک "جی پی مورگان" می باشد خاطرنشان کرد که در حال حاضر نگرانی ها در رابطه با طبقه دارایی ها در واشنگتن و ارزهای رمزپایه روز به روز بیشتر می شود از این رو ایالات متحده آمریکا می خواهد نظارت کاملی را بر روی ارزهای مجازی اعمال کند.

عضو بانک آمریکایی طی جلسه ی سالیانه موسسه بین المللی دارایی با حضور رهبران امور مالی و ریاست بانک بارکلیز که در سال جاری تا به حال دو مرتبه به صورت آنلاین برگزار شده است، در رابطه با ارزهای بلاک چین و استیبل کوین ها ابراز نگرانی کرد و گفت که این رمزارز ها می توانند رنگ واقعیت به خود بگیرند.

در ادامه دیمون گفت : دولت آمریکا باید ارزهای دیجیتال را تحت نظارت و تنظیم خود قرار دهد و اهمیتی ندارد که دیگر افراد درباره آنها به چه صورت فکر می کنند. وی در ادامه گفت که نمی توان مشتریان این ارزها را نادیده گرفت اما ما می خواهیم برای کسانی که قصد خرید آنها را دارند شرایط مناسب و مشروع را فراهم کنیم.

طبق گزارشات، تلاش ها برای نظارت بر ارزهای دیجیتالی به ویژه استیبل کوین ها قالبا براساس مقررات اعمال شده در بانک ها صورت خواهد گرفت.

اشکان بابایی
دیدگاه ثبت نشده شما میتوانید اولین نفر باشید.
امتیاز خود را ثبت کنید ، چه امتیازی میدی ؟

فرم ارسال دیدگاه

مطالب پیشنهادی

مطالب پیشنهادی

بازار

  • موبایل
  • خودروهای داخلی
کلیه حقوق مادی و معنوی این وبسایت متعلق به گپ گاه می باشد.
copyright@ 2024 AllRights Reserved