ورزشی

  |  

اولگنار سولسشایر از هدایت شیاطین سرخ کنار گذاشته شد !

پس از کشمکش های فراوان سرانجام باشگاه منچستریونایتد سرمربی نروژی خود را از هدایت این تیم برکنار کرد.

منچستریونایتد در ماه دسامبر سال 2018 پس از قطع همکاری اش با ژوزه مورینیو، قراردادی با اولگنار سولسشایر امضا کرد و او را به عنوان سرمربی جدید شیاطین سرخ استخدام کرد. در مدت زمانی که رهبری شیاطین سرخ بر عهده این سرمربی نروژی بود، این تیم انگلیسی پیشرفت هایی را تجربه کرد اما همچنان آنطور که انتظار می رفت قادر به رقابت با تیم هایی همچون چلسی، منچسترسیتی و لیورپول نبود.

سولسشایر 48 ساله در 168 بازی شیاطین سرخ را رهبری کرد و در این تعداد مسابقه موفق شد 91 برد، 37 تساوی و 40 باخت را برای این باشگاه به ثبت برساند.

با این حال سولسشایر از ابتدای فصل جاری موفق به نتیجه گرفتن در رقابت های لیگ برتر انگلیس نشد، حتی با وجود انتقالات خوبی که پیش از شروع فصل انجام شد این تیم همچنان دچار مشکلاتی بود و دیدار شب گذشته تیری خلاص برای این سرمربی نروژی بود چرا که در مصاف با تیم واتفورد 4 بر 1 مغلوب این تیم پایین جدولی شد.

سران باشگاه منچستریونایتد به سرمربی نروژی شان چند بازی مهلت دادند تا او بتواند این تیم را جمع و جور کند اما این اتفاق نیافتاد و سرانجام مدیران این باشگاه با برگزاری یک جلسه اضطراری به ادامه همکاری با سولسشایر خاتمه دادند. طبق بیانیه رسمی از جانب باشگاه منچستریونایتد، فسخ قرارداد اولگنار سولسشایر به صورت توافقی از جانب هر دو طرف انجام شده است و اکنون به صورت موقت مایکل کریک را جایگزین او کرده اند تا در پایان فصل یک مربی قطعی را استخدام کنند.

گزینه های پیش روی منچستریونایتد برای جانشینی سولسشایر، براندن راجرز (سرمربی لسترسیتی)، زین‌الدین زیدان، مائوریسیو پوچتینو (سرمربی پاری‌ سن‌ ژرمن) و اریک تن‌ هاخ (سرمربی آژاکس) می باشد که البته مالکان باشگاه نظرشان را بر روی جذب زیدان متمرکز کرده اند.

اشکان بابایی
دیدگاه ثبت نشده شما میتوانید اولین نفر باشید.
امتیاز خود را ثبت کنید ، چه امتیازی میدی ؟

فرم ارسال دیدگاه

مطالب پیشنهادی

مطالب پیشنهادی

بازار

  • موبایل
  • خودروهای داخلی
کلیه حقوق مادی و معنوی این وبسایت متعلق به گپ گاه می باشد.
copyright@ 2024 AllRights Reserved