اقتصاد

  |  

انگلستان کمترین نرخ تولید خودرو را در طی 65 سال اخیر شاهد بوده است !

در ماهی که گذشت تنها 53438 دستگاه خودرو در انگلیس به تولید رسید، کاهش تولیدات خودرو در انگلستان باعث شد تا در مدت 65 سال گذشته، این کشور کمترین مقدار تولید خودرو را به خود ببیند.

براساس اعلام انجمن تولیدکنندگان و تاجران خودروهای موتوری SMMT، انگلستان در ماه ژوئیه با کاهش تولیدات خودرو، ضعیف ترین عملکرد را در تولید خودرو تا به امروز داشته است.

در هر سال چیزی حدود 37.6 درصد تولیدات خودرو در انگلستان در حال کاهش است که بخشی از آن به کمبود جهانی ریزتراشه ها مربوط است. همچنین شیوع ویروس کرونا و کمبود نیروی کار هم در روند کاهشی تولیدات خودرو بی تاثیر نبوده است.

در ماه میلادی گذشته انگلستان تنها 53438 دستگاه خودرو را تولید کرده است که در طول 65 سال اخیر این کمترین رقمی است که این کشور به چشم دیده است. همچنین تولیدات برای بازار انگلیس با 38.7 درصد کاهش رو به رو بوده است و به 8233 دستگاه خودرو رسیده است. در رابطه با صادرات هم کاهش 37.4 درصدی را شاهد بودیم با وجود اینکه 84.6 درصد خودروهای مونتاژ شده در انگلستان صادر می شوند.

انگلستان روی بازار خودرو بسیار حساب باز می کند چرا که یکی از اصلی ترین اقتصاد های این کشور محسوب می شود که دارای 108 میلیارد دلار گردش مالی است. تاکنون 180 هزار نفر در صنعت خودروسازی انگلیس استخدام شده اند و این کشور حدود 70 مدل خودرو را به تولید می رساند.

اشکان بابایی
دیدگاه ثبت نشده شما میتوانید اولین نفر باشید.
امتیاز خود را ثبت کنید ، چه امتیازی میدی ؟

فرم ارسال دیدگاه

مطالب پیشنهادی

مطالب پیشنهادی

بازار

  • موبایل
  • خودروهای داخلی
کلیه حقوق مادی و معنوی این وبسایت متعلق به گپ گاه می باشد.
copyright@ 2024 AllRights Reserved