ورزشی

  |  

المپیک 2020 توکیو با 458 مورد کرونایی به پایان رسید

با به پایان رسیدن رقابت های المپیک 2020 واقع در توکیو، در کل 458 نفر تست کرونای مثبت داشتند.

درحالی که مقامات ژاپنی تمام سعی و تلاش خود را کردند تا بتوانند شدیدترین پروتکل های بهداشتی را در این دوره از رقابت ها وضع کنند و المپیک این دوره را به بهترین نحو برگزار کنند اما باز هم در آخر با چندین مورد ابتلا به کرونا مواجه شدند. با این حال ژاپن موفق شد تا این دوره از المپیک را هم تقریبا با موفقیت برگزار کند و مراسم اختتامیه آن را هم در روز گذشته برگزار کردند.

همراه با برگزاری مسابقات، مقامات اجرایی که از تاریخ اول جولای (10 تیر) آمار مبتلایان به کرونا را در دست داشتند، در روز پایانی جدیدترین شمار مبتلایان را هم اعلام کردند. برطبق تست های انجام شده بر روی ورزشکاران، 28 نفر دیگر هم به این ویروس مبتلا شدند که در مجموع تعداد افراد مبتلا شده را به 458 نفر می رساند.

اما نکته ی قابل توجه این است که بعد از برگزاری المپیک 2020 توسط ژاپن، نوبت به برگزاری پاراالمپیک 2020 می رسد که قرار است از تاریخ 24 آگوست (2 شهریور) تا تاریخ 5 سپتامبر (14 شهریور) برگزار شود اما باید دید با توجه به اعتراضات مردمان ژاپن در پی برگزاری این دوره از رقابت ها و شمار مبتلایان به ویروس کرونا در المپیک 2020، ژاپن می خواهد پاراالمپیک 2020 را برگزار کند یا خیر.

اشکان بابایی
دیدگاه ثبت نشده شما میتوانید اولین نفر باشید.
امتیاز خود را ثبت کنید ، چه امتیازی میدی ؟

فرم ارسال دیدگاه

مطالب پیشنهادی

مطالب پیشنهادی

بازار

  • موبایل
  • خودروهای داخلی
کلیه حقوق مادی و معنوی این وبسایت متعلق به گپ گاه می باشد.
copyright@ 2024 AllRights Reserved