اقتصاد

  |  

افزایش قیمت بی سابقه رمزارز اتر و همچنین بیت کوین !

این روزا شاهد افزایش تورم در اقصی نقاط جهان هستیم و به دنبال آن سرمایه گذارانی که برای حفظ سرمایه خود به سراغ ارزهای دیجیتالی و طلا رفته اند. افزایش تقاضا برای ارزهای مجازی سبب افزایش 3 درصدی بیت کوین شده و هر سکه دیجیتال اتر را هم به 4711 دلار رسانده است.

افزایش تورم روز به روز بیشتر می شود و سرمایه داران برای حفظ امنیت سرمایه خودشان دست به خرید ارزهای دیجیتالی و طلا زده اند که این افزایش تقاضا آنچنان هم برای طرفداران رمزارز ها بد نبوده چرا که اکنون قیمت محبوب ترین سکه دیجیتالی یعنی بیت کوین با افزایش 3 درصدی به رقم 65121 دلار نزدیک شده و بیشترین قیمت خودش را در طی هفته های اخیر تجربه می کند. همچنین ارز اتر نیز با شکستن رکورد خود به 4711 دلار رسیده است. بیت کوین به نسبت ماه اکتبر در حدود 50 درصد افزایش قیمت و اتر نیز 57 درصد افزایش قیمت داشته است.

البته ناگفته نماند که افزایش ارزش این سکه های دیجیتالی تنها برای افزایش تقاضا نیست بلکه پس از تصویب و راه اندازی یک صندوق معامله برای بیت کوین در بورس آمریکا نیز شاهد افزایش چشمگیر این ارزهای مجازی بودیم. در واقع تشکیل این صندوق برای بیت کوین بیشتر به منظور جلوگیری از افزایش تورم صورت گرفت.

رفته رفته رویکرد برخی از مقامات و موسسات مالی در رابطه با انجام معاملات رمزارزها در بازار های جهانی تغییر کرده و همچنین برخی قانون گذاران نیز اجازه برخی تجارت ها را با این سرمایه های مجازی صادر کرده اند. در واقع کند شدن روند سوددهی در معاملات معمولی و افزایش تورم ها سبب شده تا جذابیت سرمایه گذاری در طلا و ارزهای دیجیتالی بیشتر از قبل شود.

اشکان بابایی
دیدگاه ثبت نشده شما میتوانید اولین نفر باشید.
امتیاز خود را ثبت کنید ، چه امتیازی میدی ؟

فرم ارسال دیدگاه

مطالب پیشنهادی

مطالب پیشنهادی

بازار

  • موبایل
  • خودروهای داخلی
کلیه حقوق مادی و معنوی این وبسایت متعلق به گپ گاه می باشد.
copyright@ 2024 AllRights Reserved