اقتصاد

  |  

افزایش قیمت انرژی برای انگلستان در سال میلادی جدید !

بحران انرژی سراسر قاره سبز را فرا گرفته و براساس پیش بینی ها، تخمین زده شده که مردم انگلستان تا ماه آوریل باید شاهد افزایش 50 درصدی صورتحساب انرژی خود باشند که اگر این اتفاق رخ دهد، حدود 6 میلیون نفر از جمعیت انگلیس توانایی پرداخت چنین صورتحساب هایی را نخواهند داشت.

مشکلات تامین انرژی، گاز طبیعی و برق در اروپا همچنان ادامه دارد اما ظاهرا وضعیت خانوار های انگلیسی بیش از همه بحرانی است.

قیمت صورتحساب های انرژی در انگلستان روز به روز بالاتر می رود و پیش بینی شده که تا ماه آوریل، تا 50 درصد افزایش قیمت در صورتحساب های انرژی شاهد هستیم مگر اینکه مسئولان و دولت انگلستان دست به کار شوند و مداخله خود را آغاز کنند. در غیر اینصورت، حدود 6 میلیون خانواده انگلیسی تا ماه آوریل و افزایش روز افزون قیمت انرژی، توانایی پرداخت صورتحساب های انرژی خود را نخواهند داشت.

طبق آمار های منتشر شده در سال 2021، حدود 4 میلیون خانوار با مشکلات تامین سوخت و انرژی همراه بوده اند و اگر بحران انرژی در اروپا ادامه دارد باشد این تعداد به 6 میلیون نفر نیز خواهد رسید. هم اکنون بسیاری از افراد در انگیس و دیگر نقاط قاره اروپا با مشکل تامین انرژی مواجه شده اند و بهترین کار برای جلوگیری از ادامه این وضعیت، مداخله دولتمردان در این حوضه خواهد بود.

اشکان بابایی
دیدگاه ثبت نشده شما میتوانید اولین نفر باشید.
امتیاز خود را ثبت کنید ، چه امتیازی میدی ؟

فرم ارسال دیدگاه

مطالب پیشنهادی

مطالب پیشنهادی

بازار

  • موبایل
  • خودروهای داخلی
کلیه حقوق مادی و معنوی این وبسایت متعلق به گپ گاه می باشد.
copyright@ 2024 AllRights Reserved