ورزشی

  |  

استون ویلا در نظر دارد استیون جرارد را استخدام کند

براساس لیستی که استون ویلا برای سمت سرمربیگری تیمش در نظر گرفته، از ستاره سابق تیم لیورپول به عنوان اصلی ترین گزینه موجود در این فهرست یاد شده است.

دین اسمیت سرمربی تیم استون ویلا در ابتدای هفته جاری به علت شروع ناامید کننده ای که در فصل جاری لیگ برتر انگلیس داشته، توسط مدیران این باشگاه اخراج شد. حال این باشگاه نیز برای جستجوی جانشین اقدام کرده است.

از استیون جرارد به عنوان اصلی ترین گزینه ی مورد نظر استون ویلا یاد می شود. این سرمربی 41 ساله که اکنون رهبری تیم رنجرز اسکاتلند را برعهده دارد، تاکنون عملکرد فوق العاده ای را در تیمش داشته است.

کاپیتان سابق قرمز پوشان لیورپول تا سال 2024 با تیم گلاسکو رنجرز قرارداد دارد و به نظر می رسد سران این باشگاه اسکاتلندی نمی خواهند او را از دست بدهند و از عملکرد وی راضی و درصدد تمدید قراردادش هستند اما استون ویلا شانس این را دارد تا با پرداخت غرامتی 2.5 میلیون پوندی، قرارداد این سرمربی انگلیسی را فسخ و او را استخدام کند. گفته شده باشگاه انگلیسی استون ویلا نیز قصد دارد تا در هفته آینده اولین پیشنهاد رسمی اش را به جرارد برای سرمربیگری در این تیم بدهد و اگر همه چیز به خوبی پیش برود، استون ویلا تنها باید مبلغ غرامت را پرداخت کند و باشگاه اسکاتلندی نیز توانایی ممانعت نخواهد داشت.

استیون جرارد با قهرمانی که در فصل گذشته با تیم گلاسکو رنجرز در لیگ برتر اسکاتلند بدست آورد موفق شد تا به قهرمانی 9 ساله تیم همشهری و رقیب خود یعنی سلتیک پایان دهد.

اشکان بابایی
دیدگاه ثبت نشده شما میتوانید اولین نفر باشید.
امتیاز خود را ثبت کنید ، چه امتیازی میدی ؟

فرم ارسال دیدگاه

مطالب پیشنهادی

مطالب پیشنهادی

بازار

  • موبایل
  • خودروهای داخلی
کلیه حقوق مادی و معنوی این وبسایت متعلق به گپ گاه می باشد.
copyright@ 2024 AllRights Reserved