دانش

  |  

استفاده از این خوراکی ها پوستتان را سلولیت می کند !

یکی از عواملی که باعث می شود پوست شما سلولیت شود مصرف مواد غذایی دارای کافئین است.

براساس تحقیقات دانشمندان روسی، برخی از خوراکی ها هستند که مصرف آنها باعث تشکیل سلولیت در پوست می شوند اما حذف آنها از رژیم غذایی هم به معنی خلاص شدن از سلولیت نیست.

این دانشمندان می گویند استفاده مداوم از مواد غذایی دارای کافئین مانند قهوه، کاکائو، چای پررنگ و نوشیدنی های گازدار باعث ایجاد سلولیت در پوست می شوند.

اما کافئین چطور می تواند پوست شما را سلولیت کند؟

مصرف بی رویه کافئین می تواند فرآیند خون رسانی را با اختلال مواجه کند که باعث می شود بافت زیر جلدی پوست که با مصرف محصولات کافئین دار، دارای اختلالات میکروسیرکولاسیون شده است، محل مناسبی برای تشکیل شدن سلولیت شود.

همچنین تنها مواد غذایی دارای کافئین نیستند که باعث افزایش سلولیت پوست می شوند، محصولات دارای قند هم اگر بی رویه مصرف شوند برای ظاهر پوست خطرناک هستند.

مصرف بی رویه مواد قندی باعث افزایش سنتز انسولین می شود که خود دلیلی برای جمع شدن چربی است. همچنین اگر شکر به دیواره های خونی بچسبد باعث آسیب به فرآیند خون رسانی می شود که می تواند احتمال ایجاد سلولیت را افزایش دهد.

فراموش نکنیم که نمک هم دشمن پوست و بدن ماست و استفاده بیش از اندازه از آن می تواند خطرناک باشد. نمک با حفظ مایعات درون بدن باعث می شود تا پف در بدن و پوست ایجاد شود.

به همین دلیل است که می گویند فست فود ها و غذاهای چرب را از برنامه ی غذایی خود حذف کنید چرا که با داشتن نمک بسیار بالا، می توانند گردش خون را مختل کنند.

اشکان بابایی
دیدگاه ثبت نشده شما میتوانید اولین نفر باشید.
امتیاز خود را ثبت کنید ، چه امتیازی میدی ؟

فرم ارسال دیدگاه

مطالب پیشنهادی

مطالب پیشنهادی

بازار

  • موبایل
  • خودروهای داخلی
کلیه حقوق مادی و معنوی این وبسایت متعلق به گپ گاه می باشد.
copyright@ 2024 AllRights Reserved