ورزشی

  |  

استرلینگ در بارسلونا و دی یانگ در منچسترسیتی ؟

بارسلونا مدتی است که به دنبال در اختیار گرفتن بال انگلیسی آبی پوشان منچستر است و حال براساس خبرهای بدست آمده، منچسترسیتی نیز می خواهد برای تحقق این انتقال اقدام به تعویض رحیم استرلینگ با فرانکی دی یانگ 24 ساله کند.

استرلینگ 26 ساله که از سال 2015 به عضویت منچسترسیتی درآمده بود تا به امروز در این تیم به افتخارات زیادی دست پیدا کرده و به عنوان بازیکنی کلیدی ظاهر شده اما به تازگی پپ گواردیولا تغییراتی در ترکیب خود داده که سبب خارج شدن این بال انگلیسی از ترکیب اصلی شده و استرلینگ کمتر به عنوان مهره اصلی وارد زمین می شود. اما این بازیکن می خواهد فرصت بیشتری برای بازی کردن در اختیار داشته باشد پس احتمال جدایی او با وجود مشتری پر و پا قرصی مثل بارسلونا آنچنان کم نیست.

در طرف دیگر فرانکی دی یانگ 24 ساله قرار دارد که از تابستان سال 2019 از آژاکس راهی نوکمپ شده اما تا به امروز نتوانسته آنطور که باید استعداد خود را نشان دهد. حال به نظر می رسد این دو باشگاه قصد معاوضه این دو بازیکن را با یکدیگر دارند که در این صورت احتمالا منچسترسیتی به علاوه استرلینگ، مبلغ 20 میلیون یورو دیگر نیز باید به بارسلونا پرداخت کند تا دی یانگ را در اخیار بگیرد.

اشکان بابایی
دیدگاه ثبت نشده شما میتوانید اولین نفر باشید.
امتیاز خود را ثبت کنید ، چه امتیازی میدی ؟

فرم ارسال دیدگاه

مطالب پیشنهادی

مطالب پیشنهادی

بازار

  • موبایل
  • خودروهای داخلی
کلیه حقوق مادی و معنوی این وبسایت متعلق به گپ گاه می باشد.
copyright@ 2024 AllRights Reserved