ورزشی

  |  

ارلینگ هالند برای آینده حرفه ای خود چهار تیم را پیش رو خواهد داشت !

به گفته مینو رایولا، مدیر برنامه های مهاجم نروژی بوروسیا دورتموند، هالند پس از پایان کارش در وستفالن تنها چهار گزینه برای ادامه آینده حرفه اش خواهد داشت.

به تازگی مدیر برنامه های ارلینگ هالند یعنی مینو رایولا در پاسخ به سوالات پیرامون آینده حرفه ای این مهاجم نروژی اظهار نظر جالبی کرده است. به گفته رایولا، هالند برای دوران پس از بوروسیا دورتموند تنها چهار تیم را برای پیوستن پیش رو خواهد داشت.

رایولا گفت : ارلینگ هالند بعد از جدا شدن از زردپوشان وستفالن باید راه خودش را ادامه دهد و قطعا این کار را هم خواهد کرد اما مسیری که در پیش است تنها به تیم های رئال مادرید، منچسترسیتی، بایرن مونیخ و بارسلونا ختم خواهد شد. در واقع این چهار تیم جزو چهار تیم های برتری هستند که هالند برای رفتن به آنها شکی نخواهد داشت به ویژه منچسترسیتی که در چند سال اخیر عملکرد درخشان و قهرمانی های به مراتب بیشتری نسبت به رقبای خود در لیگ برتر انگلیس داشته است.

همچنین رایولا در پاسخ به اینکه دورتموند چه مدتی مهاجم نروژی در اختیار خواهد داشت نیز گفت : به طور کل احتمال جدایی هالند از دورتموند روز به روز بیشتر می شود، شاید تابستان پیش رو از دورتموند جدا شود و یا شاید هم دو سال دیگر بخواهد از زرد پوشان وستفالن برود در نهایت تصمیم با خودش است اما ارلینگ هالند به زودی تصمیم به ترک بوروسیا دورتموند را خواهد گرفت.

اشکان بابایی
دیدگاه ثبت نشده شما میتوانید اولین نفر باشید.
امتیاز خود را ثبت کنید ، چه امتیازی میدی ؟

فرم ارسال دیدگاه

مطالب پیشنهادی

مطالب پیشنهادی

بازار

  • موبایل
  • خودروهای داخلی
کلیه حقوق مادی و معنوی این وبسایت متعلق به گپ گاه می باشد.
copyright@ 2024 AllRights Reserved