اقتصاد

  |  

ارز دیجیتال امیکرون و رشد 900 درصدی آن !

به دلیل تشابه اسمی میان ارز مجازی امیکرون و سویه جدید ویروس کرونا که با نام امیکرون شناخته می شود، اکنون این سکه دیجیتال به بالاترین رقم خود یعنی 689 دلار رسیده است.

در بازار رمزارز ها یک ارز نسبتا جدید نیز وجود دارد که همنام با نوع جهش یافته جدید ویروس کرونا یعنی امیکرون است. با اینکه نوع جدید این ویروس خطرناک تلقی می شود اما همین تشابه اسمی سبب شده تا رمزارز امیکرون نیز با افزایش 900 درصدی، در میان دیگر رمزارز ها نظیر بیت کوین و یا اتریوم عملکرد به مراتب بهتری را داشته باشد.

این رشد قیمت برای امیکرون از روز شنبه آغاز شده و تا به امروز رشدی 900 درصدی را تجربه کرده، هم اکنون این ارز دیجیتالی به بالاترین قیمت خود یعنی 689 دلار رسیده است. همنچنین میزان سرمایه بازار این سکه دیجیتالی فراتر از 400 میلیون دلار رفته است. امیکرون در روز سه شنبه ساعت 8:40 به وقت گرینویچ، به قیمت 379.61 دلار معامله شده است.

تحلیلگران بازار ارز های دیجیتال در رابطه با افزایش ناگهانی امیکرون ابراز نگرانی کردند و گفتند که سرمایه گذاری بر روی این ارز مجازی مطمئن نخواهد بود چرا که تنها دلیل افزایش قیمت و ارزش آن به خاطر نام آن است که تصادفا با سویه جدید ویروس کووید – 19 یکسان است.  

ارز امیکرون (OMIC) بر پایه فناوری ارز اتریوم ساخته شده است. به عبارتی دیگر هر یک از سکه های دیجیتال این ارز تحت پوشش یک مجموعه سرمایه قرار گرفته که ارزش واقعی آن را مشخص می کند. در حال حاضر نیز تنها 1 میلیون امیکرون توسط کاربران استخراج شده است و تعداد زیادی از آن در دسترس نیست.

اشکان بابایی
دیدگاه ثبت نشده شما میتوانید اولین نفر باشید.
امتیاز خود را ثبت کنید ، چه امتیازی میدی ؟

فرم ارسال دیدگاه

مطالب پیشنهادی

مطالب پیشنهادی

بازار

  • موبایل
  • خودروهای داخلی
کلیه حقوق مادی و معنوی این وبسایت متعلق به گپ گاه می باشد.
copyright@ 2024 AllRights Reserved