ورزشی

  |  

احتمال حضور مهاجم السد در بارسلونا دور از ذهن نیست !

براساس شایعات پیش آمده، این احتمال وجود دارد که بونجاح که قبلا با ژاوی ارناندس سرمربی فعلی کاتالان ها در السد همکاری داشته، در فصل نقل و انتقالات زمستانه به لالیگا بیاید.

به دنبال نتایج ضعیف رونالد کومان، باشگاه بارسلونا تصمیم به اخراج این سرمربی هلندی گرفت و ژاوی ارناندس را جایگزین او کرد. ژاوی قبل از قبول هدایت آبی اناری های لالیگا، در لیگ ستارگان قطر و السد مشغول مربیگری بود.

بارسلونا هم اکنون در وضعیت بحرانی به سر می برد و طبیعتا باید به دنبال تقویت تیم خود به ویژه خط حمله باشد. از زمانی که ژاوی به بارسلونا آمد، همواره شایعاتی به گوش می رسید که این مربی اسپانیایی قصد دارد تا با مهاجم تیم السد، بغداد بونجاح همکاری اش را ادامه دهد. ژاوی ارناندس در السد با بونجاح به خوبی ارتباط برقرار کرده بود و کاملا به او اعتماد دارد چرا که به واسطه این مهاجم الجزایری، السد را به موفقیت های بسیاری نزدیک کرد.

حال با باز شدن پنجره نقل و انتقالاتی زمستانی، بازار این شایعات باز هم داغ شده و گفته شده که در فصل نقل و انتقالاتی زمستان یکی از خبرساز ترین و عجیب ترین انتقال ها مربوط به بونجاح خواهد بود. البته آمدن بغداد بونجاح به بارسلونا دور از ذهن هم نیست اما باید دید تا در این پنجره انتقالات این اتفاق رخ خواهد داد یا خیر.

اشکان بابایی
دیدگاه ثبت نشده شما میتوانید اولین نفر باشید.
امتیاز خود را ثبت کنید ، چه امتیازی میدی ؟

فرم ارسال دیدگاه

مطالب پیشنهادی

مطالب پیشنهادی

بازار

  • موبایل
  • خودروهای داخلی
کلیه حقوق مادی و معنوی این وبسایت متعلق به گپ گاه می باشد.
copyright@ 2024 AllRights Reserved