ورزشی

  |  

احتمال جدایی علیرضا بیرانوند از باشگاه بواویشتا !

طبق صحبت های اخیر وکیل سنگربان ملی پوش کشورمان، به دلیل به وجود آمدن پاره ای از مشکلات احتمال جدا شدن علیرضا بیرانوند از تیم بواویشتا وجود دارد.

در طی یک مکالمه رادیویی که مصطفی سلیمانی، وکیل بیرانوند در آن حضور داشت، از او در رابطه با آینده این دروازه بان سوالاتی به میان آمد که گویا به گفته این شخص علیرضا بیرانوند در حال حاضر شرایط مناسبی را در تیمش ندارد.

به گفته وکیل بیرانوند، این دروازه بان به عنوان اولین سنگربان تیم بواویشتا شناخته می شود اما ظاهرا این باشگاه تا به امروز نتوانسته به تعهدات مالی خود عمل کند چرا که در ابتدا قرار بود مبلغی به عنوان پیش پرداخت به او داده شود و الباقی آن هم به صورت ماهیانه و همراه با دستمزد وی به او پرداخت شود اما متاسفانه هیچ کدام از آنها تا به امروز واریز نشده است.

سلیمانی در ادامه گفت : اگر این شرایط در باشگاه بواویشتا ادامه دار باشد، علیرضا باید به فکر جدا شدن از این تیم باشد چرا که در وهله اول آسایش مادی است اهمیت دارد. صحبت هایی با باشگاه داشتیم و آنها از ما 20 روز مهلت خواستند تا بتوانند مطالبات این بازیکن را پرداخت کنند اما اگر این مبالغ پرداخت نشوند راهی به جز مکاتبه و جدایی از این باشگاه برای علیرضا بیرانوند نمی ماند.

اشکان بابایی
دیدگاه ثبت نشده شما میتوانید اولین نفر باشید.
امتیاز خود را ثبت کنید ، چه امتیازی میدی ؟

فرم ارسال دیدگاه

مطالب پیشنهادی

مطالب پیشنهادی

بازار

  • موبایل
  • خودروهای داخلی
کلیه حقوق مادی و معنوی این وبسایت متعلق به گپ گاه می باشد.
copyright@ 2024 AllRights Reserved