ورزشی

  |  

آیا پل پوگبا راهی رئال مادرید می شود ؟

هافبک فرانسوی شیاطین سرخ درصدد پیوستن به لالیگا و رئال مادرید قرار گرفته است.

پل پوگبا در پایان فصل جاری قراردادش با منچستریونایتد به اتمام خواهد رسید. از طرفی این هافبک فرانسوی با عملکرد خوبی که از خود نشان داده باعث جلب توجه باشگاه هایی نظیر پاری سن ژرمن، یوونتوس و رئال مادرید شده است و گفته شده این سه تیم خیلی سخت به دنبال جذب وی هستند. همچنین شایعات جدیدی به گوش می رسد که خبر از جدایی پوگبا در پایان فصل از جمع شیاطین سرخ را می دهد.

براساس گزارشات ورزشی از چند منبع خبری ورزشی، پل پوگبا در صورت جدایی از منچستریونایتد، بیشتر تمایل دارد در جمع کهکشانی ها و در کنار هموطن خود یعنی کریم بنزما حضور پیدا کند. در بازی های تیم ملی فرانسه هم شاهد رابطه خوب این دو بازیکن با یکدیگر بودیم. شایعه پیوستن کیلیان امباپه را هم باید در نظر داشت، اگر این دو بازیکن راهی رئال مادرید شوند تشکیل یک مثلث فرانسوی خطرناک را خواهند داد.

مینو رایولا، مدیر برنامه های پل پوگبا و سران باشگاه رئال مادرید هم سخت در تلاش هستند تا پوگبا 28 ساله را راهی پرافتخارترین باشگاه های اروپا کنند. مدیران باشگاه رئال مادرید تصمیم دارند تا پیشنهاد حقوق 14 میلیون یورویی در سال را برای پوگبا مطرح و او را برای پیوستن متقاعد کنند.

منچستریونایتد هم در تلاش برای حفظ هافبک درخشان خود دست به همه کار می زند چرا که او در فصل جاری عملکرد فوق العاده ای را از خودش به جا گذاشته و در 8 بازی، 7 پاس گل را به هم تیمی هایش داده است.

اشکان بابایی
دیدگاه ثبت نشده شما میتوانید اولین نفر باشید.
امتیاز خود را ثبت کنید ، چه امتیازی میدی ؟

فرم ارسال دیدگاه

مطالب پیشنهادی

مطالب پیشنهادی

بازار

  • موبایل
  • خودروهای داخلی
کلیه حقوق مادی و معنوی این وبسایت متعلق به گپ گاه می باشد.
copyright@ 2024 AllRights Reserved