ورزشی

  |  

آیا آسیب دیدگی روملو لوکاکو در حدی است که باید به لندن بازگردد ؟

خرید جدید تیم چلسی، در بازی های انتخابی جام جهانی دچار مصدومیت شده و ظاهرا در حال بازگشت به لندن و چلسی است.

روملو لوکاکو که به عنوان مهاجم جدید تیم چلسی در فصل جدید به حساب می آید، برای حضور در مرحله ی انتخابی جام جهانی 2022 راهی اردوی تیم ملی کشورش بلژیک شد.

در بازی تیم ملی بلژیک که برابر استونی برگزار شد، بلژیک با برتری 5 بر 2 زمین مسابقه را ترک کرد. همچنین در بازی آخر تیم ملی بلژیک که برابر تیم ملی جمهوری چک برگزار شد نتیجه 3 بر 0 به سود بلژیک رقم خورد. لوکاکو با صدمین حضورش در تیم ملی بلژیک موفق شد دو گل به ثمر برساند ولی متاسفانه این مهاجم 28 ساله در آخرین بازی دچار آسیب دیدگی از ناحیه ران پا شد و احتمال بسیار زیاد دیدار بعدی که مقابل بلاروس است را از دست خواهد داد.

به گفته ی خود روملو لوکاکو، درد جزئی از قبل در ناحیه ران پا برای او وجود داشت و حالا باید منتظر باشد تا اسکن از پا او انجام شود و سپس می تواند به لندن و چلسی بازگردد.

این مهاجم بلژیکی جدید چلسی، در تابستان امسال و در فصل نقل و انتقالات بود که به عنوان خریدی جدید در ازای 115 میلیون یورو از تیم اینتر به چلسی آمد تا برای بار دوم در لیگ برتر انگلستان و تیم سابقش چلسی حاضر شود.

اما وضعیت لوکاکو هنوز به صورت دقیق مورد بررسی قرار نگرفته است و مشخص نیست که بتواند بعد از بازی های ملی و شروع بازی های باشگاهی برای چلسی به میدان برود. بازی بعدی چلسی برابر تیم استون ویلا خواهد بود که باید در تاریخ 20 شهریور شاهد برگزار شدنش باشیم.

اشکان بابایی
دیدگاه ثبت نشده شما میتوانید اولین نفر باشید.
امتیاز خود را ثبت کنید ، چه امتیازی میدی ؟

فرم ارسال دیدگاه

مطالب پیشنهادی

مطالب پیشنهادی

بازار

  • موبایل
  • خودروهای داخلی
کلیه حقوق مادی و معنوی این وبسایت متعلق به گپ گاه می باشد.
copyright@ 2024 AllRights Reserved