ورزشی

  |  

آنتونیو کونته : در های باشگاه تاتنهام همیشه بر روی اریکسن باز است !

سرمربی اسبق هافبک دانمارکی، به نوعی کریستین اریکسن را به حضور در تاتنهام دعوت کرده و از پیوستن وی به تیمش ابراز خوشحالی کرده است.

در طی صحبت های اخیر آنتونیو کونته، سرمربی سابق اینتر متوجه شدیم که این مربی ایتالیایی نسبت به حضور شاگرد سابقش در تاتنهام، چراغ سبز نشان داده است و با بازگشت او به تمرینات سفید پوشان لندن نیز موافق است.

در فصل تابستان سال 2021 و در جریان رقابت های یورو 2020 بود که اتفاقی ناگوار برای هافبک تیم ملی دانمارک یعنی کریستین اریکسن افتاد. اریکسن دچار حمله قلبی شد و سریعا به بیمارستان منتقل شد. اما پس از آن حادثه، هافبک دانمارکی دیگر به مستطیل سبز بازنگشته است. وی اکنون با داشتن یک دستگاه ضربان ساز قلب در بدن خود اعلام آمادگی کرده است.

اریکسن به اجبار قرارداد خودش را با اینتر فسخ کرد چرا که در رقابت های سری آ، بازیکنانی که دارای دستگاه های ضربان ساز قلب باشند، اجازه بازی در آن لیگ را نخواهند داشت.
حال پس از اعلام آمادگی مجدد از سوی کریستین اریکسن، چندین مشتری جدید برای او پیدا شده است که هافبک دانمارکی می تواند به عنوان یک بازیکن آزاد، بدون هیچ واسطه ای به آنها ملحق شود. آژاکس، چندین باشگاه دانمارکی و حتی تیم تاتنهام مشتاق هستند تا این ستاره دانمارکی را در اختیار بگیرند.

کونته نیز در مصاحبه های اخیر خود ضمن ابراز خوشحالی از اعلام آمادگی شاگرد سابقش، گفت : اتفاقی که برای اریکسن افتاد بسیار ناراحت کننده بود اما اکنون او وضعیت بسیار خوبی دارد و آماده به نظر می رسد. اگر او فکر می کند که آماده بازی کردن است پس در های تیم ما همیشه به روی او باز خواهد بود.

اشکان بابایی
دیدگاه ثبت نشده شما میتوانید اولین نفر باشید.
امتیاز خود را ثبت کنید ، چه امتیازی میدی ؟

فرم ارسال دیدگاه

مطالب پیشنهادی

مطالب پیشنهادی

بازار

  • موبایل
  • خودروهای داخلی
کلیه حقوق مادی و معنوی این وبسایت متعلق به گپ گاه می باشد.
copyright@ 2024 AllRights Reserved