ورزشی

  |  

آنتونیو کونته در راه لندن برای تکمیل مذاکرات با تاتنهام !

سرمربی اسبق اینتر که در فصل گذشته تیمش را قهرمان سری آ کرد، حال در اندیشه بازگشت به لیگ برتر انگلیس و تیم تاتنهام است.

پس از نتایج و عملکردهای ضعیف سفید پوشان لندنی، باشگاه تاتنهام تصمیم به اخراج سرمربی خود یعنی نونو اسپیریتو سانتو گرفت.

اکنون این تیم لندنی می خواهد به کمک مدیر ورزشی خود یعنی فابیو پاراتیچی که از قضا ارتباط نزدیکی با آنتونیو کونته دارد، اقدام به استخدام این سرمربی ایتالیایی کند. هرچند باشگاه تاتنهام پیش از استخدام نونو در تابستان اخیر هم قصد داشت تا کونته را بر روی نیمکت خود داشته باشد اما این سرمربی ایتالیایی گفته بود می خواهد مدتی دور از این سمت باشد و توافقی هم میان طرفین صورت نگرفت.

به گزارش منابع خبری ورزشی اکنون کونته در لندن برای ادامه مذاکراتش به صورت مستقیم و حضوری حاضر شده است، مذاکراتی که ظاهرا مراحل پایانی خودش را طی می کند. طبق گزارشات، کونته 52 ساله نیز برای هدایت تاتنهام علاقه نشان داده و تنها موانع این مذاکرات میزان دستمزد و طول قرارداد وی می باشد که در حال حاضر طرفین در حال بررسی پیشنهادات یکدیگرند.

انتظار می رود کونته و اعضای هیئت مدیره باشگاه تاتنهام به توافق برسند و به زودی کونته را بر روی نیمکت تاتنهام ببینیم چرا که سران باشگاه تنها این سرمربی ایتالیایی را گزینه مناسب برای هدایت تیمشان می دانند.

هرچند که شایعات حضور آنتونیو کونته در منچستریونایتد در صورت اخراج اولگنار سولسشایر نیز به گوش می خورد اما سران باشگاه یونایتد به توافق با این سرمربی ایتالیایی نرسیدند.

سفید پوشان لندنی اکنون با داشتن 15 امتیاز در رتبه هشتم جدول رقابت های لیگ برتر انگلیس قرار دارند.

اشکان بابایی
دیدگاه ثبت نشده شما میتوانید اولین نفر باشید.
امتیاز خود را ثبت کنید ، چه امتیازی میدی ؟

فرم ارسال دیدگاه

مطالب پیشنهادی

مطالب پیشنهادی

بازار

  • موبایل
  • خودروهای داخلی
کلیه حقوق مادی و معنوی این وبسایت متعلق به گپ گاه می باشد.
copyright@ 2024 AllRights Reserved