ورزشی

  |  

آنتوان گریزمان به علت محرومیت توسط یوفا بازی برابر میلان را هم از دست می دهد

مهاجم تیم اتلتیکومادرید با انجام حرکت خطرناکی که در بازی برابر لیورپول انجام داد توسط اتحادیه فوتبال اروپا (یوفا) جریمه سنگینی شد.

بازی لیورپول و اتلتیکومادرید در ورزشگاه واندا متروپولیتانو برگزار شد و با نتیجه 3 بر 2 به نفع لیورپول و جنجال های بسیاری به اتمام رسید. مهاجم فرانسوی تیم اتلتیکومادرید هنگامی که برای ضربه زدن به یک توپ آماده می شد، بدون در نظر گرفتن عواقب ناشی از ضربه اش، گردن مهاجم برزیلی لیورپول یعنی روبرتو فیرمینو را هدف قرار داد که این حرکت گریزمان باعث شد داور مسابقه بلافاصله کارت قرمز را به او نشان بدهد.

با گرفتن کارت قرمز، گریزمان برای بازی برگشت مقابل لیورپول در ورزشگاه آنفیلد محروم شد اما محرومیت او به اینجا ختم نشد و یوفا هم مجازاتی برای این مهاجم در نظر گرفت. آنتوان گریزمان که خود را برای بازی برابر میلان آماده می کرد، اکنون برای بازی بعدی تیمش در مقابل این تیم ایتالیایی نیز نمی تواند حضور پیدا کند چرا که یوفا ضربه کف پای گریزمان به گردن فیرمینو را بسیار خطرناک تلقی کرد و محرومیت او را افزایش داد.

اتلتیکومادرید علاوه بر اینکه نمی تواند از حضور مهاجم فرانسوی اش بهره مند شود، یکی از مدافعانش یعنی فیلیپه را هم در بازی لیورپول به دلیل گرفتن کارت قرمزی از دست داده و این مدافع در بازی برابر میلان حضور نخواهد داشت.

اشکان بابایی
دیدگاه ثبت نشده شما میتوانید اولین نفر باشید.
امتیاز خود را ثبت کنید ، چه امتیازی میدی ؟

فرم ارسال دیدگاه

مطالب پیشنهادی

مطالب پیشنهادی

بازار

  • موبایل
  • خودروهای داخلی
کلیه حقوق مادی و معنوی این وبسایت متعلق به گپ گاه می باشد.
copyright@ 2024 AllRights Reserved