ورزشی

  |  

آلوارو موراتا در رادار بارسلونا / یوونتوس به دنبال جذب ایکاردی یا اوبامیانگ !

ظاهرا تیم بارسلونا با مهاجم فعلی بانوی پیر به توافق شخصی رسیده است و قرار است شاهد بازگشت موراتا به کشورش و بازی او در نوکمپ باشیم.

آلوارو موراتا در رقابت های سری آ و تیم یوونتوس عملکرد جالبی نداشته و حتی نتوانسته نظر سرمربی خود یعنی ماسیمیلیانو آلگری را جلب کند. این مهاجم اسپانیایی که به صورت قرضی از اتلتیکومادرید به تورین آمده بود تنها تا پایان فصل جاری با یوونتوس قرارداد دارد و به نظر می رسد بانوی پیر نیز تمایلی برای تمدید قرارداد وی ندارد.

حال براساس اخبار منتشر شده، ظاهرا باشگاه بارسلونا اقدام به مذاکره با موراتای 29 ساله کرده است. ژاوی ارناندس برای تقویت تیم تحت هدایت خود می خواهد در شروع فصل نقل و انتقالات زمستانه، دست به کار شود و چند بازیکن را برای بارسلونا بخرد.

گفته شده مذاکرات میان بارسلونا و موراتا به خوبی پیش رفته و این مهاجم می خواهد قراردادی 18 ماهه را با کاتالان ها عقد کند اما در این بین بارسلونا باید رضایت یوونتوس برای جدایی این مهاجم را نیز جلب کند.

بانوی پیر برای به خدمت گرفتن موراتا برای یک فصل آن هم به صورت قرضی چیزی در حدود 10 میلیون یورو به روخی بلانکو پرداخت کرده است و با توجه به مصدومیت اخیر دیبالا اگر او را از دست بدهد جایگزینی در خط حمله خود نخواهد داشت.

اگر مذاکرات به خوبی پیش برود و دو تیم بارسا و یووه نیز بر سر جدایی این بازیکن و پیوستنش به لالیگا به توافق برسند، بانوی پیر باید هرچه سریعتر به دنبال جذب یک مهاجم جدید برای تیمش باشد. از پیر امریک اوبامیانگ (مهاجم آرسنال) و مائورو ایکاردی (مهاجم پاری سن ژرمن) به عنوان گزینه های پیش روی یوونتوس یاد شده است.

آلوارو موراتا در فصل جاری برای بانوی پیرو 23 بازی انجام داده است که در این تعداد تنها 7 گل را به نام خودش ثبت کرده که نشان دهنده عملکرد ضعیف این مهاجم اسپانیایی است.

اشکان بابایی
دیدگاه ثبت نشده شما میتوانید اولین نفر باشید.
امتیاز خود را ثبت کنید ، چه امتیازی میدی ؟

فرم ارسال دیدگاه

مطالب پیشنهادی

مطالب پیشنهادی

بازار

  • موبایل
  • خودروهای داخلی
کلیه حقوق مادی و معنوی این وبسایت متعلق به گپ گاه می باشد.
copyright@ 2024 AllRights Reserved