اقتصاد

  |  

آدیداس قصد دارد تا برند ریبوک را به قیمت 2.5 میلیارد دلار برای فروش بگذارد !

به دلیل داشتن گردش مالی و عملکرد اقتصادی ضعیف، آدیداس می خواهد برند ریبوک خود را با قیمت 2.5 میلیارد دلار به گروه برندهای معتبر بفروشد.

طبق گزارشات بدست آمده از گردش های مالی شرکت ریبوک، شرکت آلمانی آدیداس اعلام کرد به دلیل عملکرد ضعیف در سوددهی می خواهد تا این زیرمجموعه ی خود را با قیمت 2.5 میلیارد دلار به گروه برندهای مطرح بفروشد.

غول پوشاک ورزشی در آلمان در حالی این تصمیم را گرفته است که بیش از یک دهه است شرکت ریبوک را در اختیار دارد و در این مدت هرکاری را که می توانست برای احیای این برند انجام داد اما به نتیجه ای نرسید.

شرکت بزرگ آدیداس در سال 2006 بود که شرکت ریبوک را با قیمت 3.8 میلیارد دلار خریداری کرد و بعد از چند سال توانست در سال 2018 این برند را به سوددهی برساند و در سال 2019 هم با دو درصد رشد در فروش همراه بود اما در آخر آنطور که انتظار می رفت نتوانست سوددهی برای شرکت آدیداس داشته باشد.

طبق اعلام این دو شرکت در بیانیه ای که منتشر شده است، مقدار بیشتر این سهام به صورت نقدی و بقیه آن هم با تاخیر معلق قابل پرداخت است. احتمال می رود که این قرارداد در سه ماهه اول سال 2022 میان طرفین بسته شود.

طبق جدیدترین آمار از معاملات بورسی در فرانکفورت، بعد از اعلام این خبر توسط آدیداس، سهام این غول آلمانی 2.5 درصد افزایش را تجربه کرده و به مبلغ 314.70 یورو رسیده است.

اشکان بابایی
دیدگاه ثبت نشده شما میتوانید اولین نفر باشید.
امتیاز خود را ثبت کنید ، چه امتیازی میدی ؟

فرم ارسال دیدگاه

مطالب پیشنهادی

مطالب پیشنهادی

بازار

  • موبایل
  • خودروهای داخلی
کلیه حقوق مادی و معنوی این وبسایت متعلق به گپ گاه می باشد.
copyright@ 2024 AllRights Reserved