فرهنگ

  |  

موفقیت فوق العاده ی فیلم جدید لبران جیمز در گیشه های سینما !

قسمت جدید فیلم هرج و مرج فضایی با حضور ستاره بسکتبال یعنی لبران جیمز که اخیرا در سینماهای آمریکا اکران شده است توانسته فروش بسیار خوبی را آغاز کند.

فیلم جدید هرج و مرج فضایی که با بازی سوپراستار تیم بسکتبال لس آنجلس لیکرز یعنی لبران جیمز همراه است در آغاز اکران خود در سینماهای آمریکا موفقیت چشم گیری را داشته است و به فروش 32 میلیون دلار رسیده است.

 

پس از بازگشایی سینماها در دوران شیوع ویروس کرونا اکران فیلم گودزیلا در برابر کونگ توانست فروش فوق العاده ای را از خود به جا بگذارد و به رکورد 28.2 میلیون دلار رسید اما پس از اکران قسمت جدید هرج و مرج فضایی این رکورد شکسته شد و حالا با 32 میلیون دلار فروش این فیلم جدید برادران وارنرز است که رکورد دار گیشه های سینماست.

 

اما با وجود اینکه این فیلم جدید که به نوعی یک بازسازی از نسخه سال 1996 آن با بازی مایکل جردن اسطوره ی تیم شیکاگو بولز است، منتقدان فیلم از آن راضی نیستند و می گویند که قسمت جدید این فیلم بسیار بد و ضعیف بوده است. نسخه قدیمی این فیلم در مجموع 250 میلیون دلار فروش داسته است و حالا باید ببینیم که نسخه ی جدید می تواند این رکورد را هم بزند یا خیر.
 

اشکان بابایی
دیدگاه ثبت نشده شما میتوانید اولین نفر باشید.
امتیاز خود را ثبت کنید ، چه امتیازی میدی ؟

فرم ارسال دیدگاه

مطالب پیشنهادی

مطالب پیشنهادی

بازار

  • موبایل
  • خودروهای داخلی
کلیه حقوق مادی و معنوی این وبسایت متعلق به گپ گاه می باشد.
copyright@ 2024 AllRights Reserved