بین الملل

  |  

بهترین هتل‌های جهان در سال ۲۰۲۳ معرفی شدند؛ کدام کشورهای اروپایی بیشترین سهم را دارند؟

به طور کلی، هتل‌های اروپا و آسیا در این فهرست غالب هستند و آسیا نیمی از جایگاه‌های ۱۰ هتل برتر جهان را به خود اختصاص داده است.

همزمان با پایان یافتن تعطیلات تابستانی، سازمان «50Best» روز سه شنبه در شهر لندن از تازه‌ترین فهرست پنجاه هتل برتر جهان در سال ۲۰۲۳ رونمایی کرد.

این هتل‌ها از میان تمامی شش قاره و به دلیل ویژگی‌های استثنایی و منحصربه فردشان انتخاب شده‌اند و جوایزی به هر کدام تعلق گرفت. 

جالب توجه آنکه بیست و یک مورد از این هتل‌ها در قاره اروپا هستند. براین اساس، هتل لوکس پاسالاکوا متعلق به قرن هجدهم میلادی با چشم‌اندازی رو به دریاچه کومو در ایتالیا، امسال به عنوان بهترین هتل جهان انتخاب شد.

تقریبا نیمی از هتل‌های برنده در قاره اروپا هستند.

شهر لندن با دارا بودن چهار هتل برتر به نام‌های «کلاریجز» (رتبه شانزدهم)، «کونا» (رتبه ۲۲)، «نومد لندن» (رتبه ۴۶) و «ساووی» (رتبه ۴۷)، بر شهرت خود به عنوان یک مرکز توریستی جهانی افزود.

دو هتل دیگر در کشور بریتانیا نیز برنده این جوایز شدند. بر این اساس، هتل «گِلِن‌ایگِلز» در اسکاتلند برنده «جایزه هنر مهمان‌نوازی» شد و در رتبه ۳۲ قرار گرفت. این جایزه برای تجربه‌های عالی رستوران و غذاخوری تعیین شده است.همچنین هتل «نی‌یوت» در سامرسِت در جایگاه ۳۷ام قرار گرفت و غیر از آن هم «جایزه کارلو آلبرتو برای بهترین هتل بوتیک» را از آن خود کرد.

شش هتل از هتل‌های برنده این جوایز نیز در کشور فرانسه واقع هستند که چهار مورد از آن‌ها به نام‌های «لو بِغیستول» (رتبه ۲۹)، «لا رزور» (در جایگاه ۳۱)، «شووَل بلان» (۳۴) و «هتل دو کری‌یون» (در جایگاه پنجاهم) در شهر پاریس هستند.

سایر هتل‌های اروپایی برنده جوایز که این فهرست را تکمیل می‌کنند در شهرهای آتن، مادرید و کشور ایتالیا واقع شده‌اند.
 

منبع: euronews

نفیسه سجادی
دیدگاه ثبت نشده شما میتوانید اولین نفر باشید.
امتیاز خود را ثبت کنید ، چه امتیازی میدی ؟

فرم ارسال دیدگاه

مطالب پیشنهادی

مطالب پیشنهادی

بازار

  • موبایل
  • خودروهای داخلی
کلیه حقوق مادی و معنوی این وبسایت متعلق به گپ گاه می باشد.
copyright@ 2024 AllRights Reserved