|  

کانال‌ها و مسیل‌های شهر تهران برای بارش‌های امسال لایروبی شد

جمعی از سر بازرسان وزارت کشور و شهرداری‌ها، از مرکز کنترل ترافیک شهر تهران، روند لایروبی کانال‌ها و مسیل‌های پایتخت بازدید کردند. مجتبی یزدانی معاون خدمات شهری تهران در بازدید سربازر...

جمعی از سر بازرسان وزارت کشور و شهرداری‌ها، از مرکز کنترل ترافیک شهر تهران، روند لایروبی کانال‌ها و مسیل‌های پایتخت بازدید کردند.

مجتبی یزدانی معاون خدمات شهری تهران در بازدید سربازرسان امور وزارت کشور و شهرداری‌ها از مرکز کنترل ترافیک شهر تهران، روند لایروبی کانال‌ها و مسیل‌های پایتخت، ضمن ارائه گزارشی از اقدامات این معاونت در خصوص بارندگی‌های اخیر گفت: با پیش بینی‌های صورت گرفته و اتخاذ تدابیر لازم، آماده باش کلیه نیروها، تجهیزات تخصصی، امکانات برف‌روبی و نیز انجام لایروبی‌های مستمر و به موقع در سطح مناطق ۲۲ گانه خوشبختانه آب‌گرفتگی جدی در مناطق نداشتیم و بارندگی‌ها به خوبی مدیریت شد.

همچنین در جریان این بازدید چند ساعته حسین زاده و برومندی، بازرسان امور وزارت کشور و شهرداری‌ها و هیأت همراه به همراه مجتبی یزدانی، معاون خدمات شهری شهرداری تهران از کانال گیشا، سایت برف‌روبی منطقه ۲، کانال ولنجک، کانال سیل برگردان غرب تهران، پروژه جمع آوری و هدایت آب‌های سطحی فتح و مخصوص بازدید کردند.

اشکان بابایی
دیدگاه ثبت نشده شما میتوانید اولین نفر باشید.
امتیاز خود را ثبت کنید ، چه امتیازی میدی ؟

فرم ارسال دیدگاه

مطالب پیشنهادی

مطالب پیشنهادی

بازار

  • موبایل
  • خودروهای داخلی
کلیه حقوق مادی و معنوی این وبسایت متعلق به گپ گاه می باشد.
copyright@ 2024 AllRights Reserved