|  

پایان شکست ناپذیری بارسلونا در نوکمپ پس از ۷ سال

رکورد شکست ناپذیری بارسلونا در بازی های خانگی با باخت برابر یوونتوس به پایان رسید. بارسلونا در هفته پایانی مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا شب تلخی را تجربه کرد و با سه گل از یوونتوس شکست خورد. این ب...

رکورد شکست ناپذیری بارسلونا در بازی های خانگی با باخت برابر یوونتوس به پایان رسید.

بارسلونا در هفته پایانی مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا شب تلخی را تجربه کرد و با سه گل از یوونتوس شکست خورد. این باخت خانگی با توجه به عملکرد قاطع تیم رونالد کومان در این رقابت ها (پنج بازی و پنج پیروزی) دور از انتظار بود.

پیروزی قاطع یوونتوس که با دبل کریستیانو رونالدو (از روی نقطه پنالتی) همراه بود آمار بارسلونا را به عنوان میزبان از بین برد. آبی اناری ها تنها جایگاه نخست را از دست ندادند بله شکست ناپذیری‌شان در ۳۸ بازی خانگی در لیگ قهرمانان هم به پایان رسید. 

آخرین باری که بارسا در نوکمپ مغلوب شده بود به یکم می ۲۰۱۳ برمی‌گشت. این اتفاق در نیمه نهایی برابر بایرن مونیخ رخ داد. پس از آن تیم کاتالانی ۳۴ برد و چهار تساوی را به دست آورد. در مجموع ۱۱۲ گل به ثمر رساند و تنها ۲۰ گل دریافت کرد که یک عملکرد فوق العاده در بازی های خانگی در رقابت های اروپایی به حساب می آمد. 

آخرین شکست خانگی بارسلونا در مرحله گروهی لیگ قهرمانان به سال ۲۰۰۹ برمی گشت که برابر روبین کازان اتفاق افتاد. این بهترین عملکرد تاریخ رقابت ها به حساب می آمد: ۳۳ بازی پیاپی بدون شکست در دیدارهای خانگی. 

همچنین بارسا ۱۳ دوره به عنوان صدرنشین مرحله گروهی را به پایان می رساند. بارسا زمانی که در جایگاه دوم قرار گرفته هرگز فراتر از یک چهارم نهایی نرفته است. 

اشکان بابایی
دیدگاه ثبت نشده شما میتوانید اولین نفر باشید.
امتیاز خود را ثبت کنید ، چه امتیازی میدی ؟

فرم ارسال دیدگاه

مطالب پیشنهادی

مطالب پیشنهادی

بازار

  • موبایل
  • خودروهای داخلی
کلیه حقوق مادی و معنوی این وبسایت متعلق به گپ گاه می باشد.
copyright@ 2024 AllRights Reserved