|  

شاخص بورس به رشد ۳ هزار واحدی قناعت کرد

در جریان دادوستدهای امروز بازار سرمایه بیش از 13میلیارد و 207میلیون سهم و حق‌تقدم به‌ارزشی بالغ بر 14هزار و 241میلیارد تومان در بیش از یک میلیون و 613هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت و شاخص...

در جریان دادوستدهای امروز بازار سرمایه بیش از 13میلیارد و 207میلیون سهم و حق‌تقدم به‌ارزشی بالغ بر 14هزار و 241میلیارد تومان در بیش از یک میلیون و 613هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت و شاخص بورس با رشد 3هزار و 839واحدی در ارتفاع یک‌میلیون و 250هزار و 992واحد قرار گرفت.

بیشترین اثر مثبت بر دماسنج بازار سهام در روز جاری به نام نمادهای معاملاتی سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی، سرمایه‌گذاری نفت و گاز و پتروشیمی تامین و پالایش نفت اصفهان شد و در مقابل شرکت‌های فولاد مبارکه اصفهان، معدنی و صنعتی چادرملو و ملی صنایع مس ایران با افت خود مانع افزایش بیشتر نماگر بازار سهام شدند.

بر اساس این گزارش، در بازارهای فرابورس ایران هم با معامله 2میلیارد و 241میلیون ورقه به‌ارزش 3هزار و 813میلیارد تومان در 578هزار نوبت، شاخص فرابورس (آیفکس) 139واحد افت کرد و در ارتفاع 18هزار و 43واحد قرار گرفت.

در این بازار هم امروز بیشترین اثر منفی بر شاخص فرابورس به نام نمادهای معاملاتی بیمه پاسارگاد، پلیمر آریا ساسول و صنعتی مینو شد و در مقابل شرکت‌های سرمایه‌گذاری صبا تامین، سرمایه‎گذاری مالی سپهر صادرات و هلدینگ صنایع معدنی خاورمیانه بیشترین اثر مثبت را بر این شاخص به نام خود ثبت کردند.

اشکان بابایی
دیدگاه ثبت نشده شما میتوانید اولین نفر باشید.
امتیاز خود را ثبت کنید ، چه امتیازی میدی ؟

فرم ارسال دیدگاه

مطالب پیشنهادی

مطالب پیشنهادی

بازار

  • موبایل
  • خودروهای داخلی
کلیه حقوق مادی و معنوی این وبسایت متعلق به گپ گاه می باشد.
copyright@ 2024 AllRights Reserved