فناوری اطلاعات

  |  

آیپد مینی ارتقاء بزرگی پیدا می کند

تغییرات آیپد مینی اپل با تراشه A13 ، دوربین جلو 12 مگاپیکسلی ، حافظه داخلی 64 گیگابایت

اپل روز سه شنبه آخرین نسخه آیپد 10.2 اینچی خود را به عنوان بخشی از رویداد معرفی آیفون پاییزی خود اعلام کرد. برای سال 2020 ، اپل یک تراشه بیونیک A12 سریعتر را برای iPad 10.2 اینچی قرار داد و عملکرد آن را نسبت به مدل قبلی iPad افزایش داد. در حال حاضر جدیدترین iPad پایه دارای تراشه بیونیک A13 است. 

Melody Kuna ، مدیر ارشد طراحی محصول iPad  اعلام کرد: "این iPad تا سه برابر سریعتر از پرفروش ترین Chromebook و تا شش برابر سریعتر از پرفروش ترین تبلت Android عمل می کند."

با افزودن تراشه A13 به این آیپد پردازنده سیگنال تصویر ارتقا یافته برای بهبود عکس و فیلم از دوربین عقب می دهد.
 اما از آنجا که این مدل به طور مرتب برای یادگیری استفاده می شود، اپل وضوح دوربین جلو را با لنز زاویه فوق عریض به 12 مگاپیکسل ارتقا داد.
 آیپد جدید همچنین از برنامه Center Stage اپل برای تماس های ویدئویی پشتیبانی می کند.

آیپد جدید هنوز در اطراف یک صفحه نمایش 10.2 اینچی Retina ساخته شده است اما اکنون از TrueTone برای تنظیم درجه حرارت رنگ و روشنایی صفحه نمایش برای نورپردازی شما استفاده می کند. این سیستم عامل بر روی iPadOS 15 عرضه می شود.
سال گذشته ، اپل بی سیم فوق سریع 5G را به آیفون معرفی کرد. امسال ، این فناوری را به iPads خود اضافه می کند. اول ، با آیپد مینی ، که به گفته اپل می تواند 3.5 گیگابیت را در ثانیه کاهش دهد. همچنین مانند iPad Pro از USB استفاده می کند.
بر اساس آنچه اپل در این رونمایی ادعا کرده است ارتقاء آیپد مینی بدین معناست که تمام آیپدهای این شرکت از 100٪ آلومینیوم بازیافت شده و همچنین 100٪ قلع بازیافتی (برای لحیم کاری) ساخته شده اند. اپل می گوید از 100٪ عناصر خاکی کمیاب بازیافت شده در آهنرباهای محفظه (نه همه جا) استفاده می کند. 

آیپد 10.2 اینچی جدید با قیمت 329 دلار (329 پوند ، 499 دلار استرالیا) با 64 گیگابایت فضای ذخیره سازی شروع می شود-دو برابر بیشتر از مدل پایه 2020. آیپد جدید نیز مانند نسل قبلی خود از اولین نسل مداد اپل و صفحه کلید هوشمند پشتیبانی می کند. 
مدارس قادر خواهند بود آیپد به روز شده را با 299 دلار دریافت کنند و نسخه LTE نیز در دسترس خواهد بود.
 رنگها شامل خاکستری فضایی و نقره ای خواهند بود. 

انتظار می رود آیپد به روز شده از هفته آینده در دسترس قرار گیرد.

 

نفیسه سجادی
دیدگاه ثبت نشده شما میتوانید اولین نفر باشید.
امتیاز خود را ثبت کنید ، چه امتیازی میدی ؟

فرم ارسال دیدگاه

مطالب پیشنهادی

مطالب پیشنهادی

بازار

  • موبایل
  • خودروهای داخلی
کلیه حقوق مادی و معنوی این وبسایت متعلق به گپ گاه می باشد.
copyright@ 2024 AllRights Reserved