سیاست

  |  

NSC و VVD در آخرین نظرسنجی در مقابل ائتلاف چپ باقی می مانند

دو حزب پیشرو در نظرسنجی‌های هلندی، لیبرال VVD جناح راست و NSC مرکزگرای پیتر اومتزیگت، در آخرین نظرسنجی EenVandaag جای خود را عوض کرده‌اند.

دو حزب پیشرو در نظرسنجی‌های هلندی، لیبرال VVD جناح راست و NSC مرکزگرای پیتر اومتزیگت، در آخرین نظرسنجی EenVandaag جای خود را عوض کرده‌اند.

پیش بینی می شود که VVD 27 کرسی کسب کند که یک کرسی بیشتر از آخرین نظرسنجی سه هفته پیش بود، در حالی که NSC دو کرسی به 25 کاهش داد. انتخابات عمومی هشت هفته دیگر در 22 نوامبر برگزار می شود.

اتحاد جناح چپ کارگر (PvdA) و GroenLinks با 21 کرسی مجازی، یک کرسی بیشتر از دفعه قبل، در جایگاه سوم قرار دارند.

بر اساس پیش‌بینی فعلی، اگر سه حزب در یک «ائتلاف بزرگ» متحد شوند، سه کرسی از اکثریت کمتر خواهند داشت. ChristenUnie (5 کرسی)، دموکرات‌های مسیحی (4 کرسی)، حزب طرفدار اروپایی Volt (3) یا جناح راست تندرو JA21 (3) از جمله احزابی هستند که می‌توانند آرای لازم را تامین کنند.

حزب ضداسلامی گیرت ویلدرز با 18 کرسی در رده چهارم جای خود را در حزب کشاورزان BBB باز کرده است. در نظرسنجی قبلی، احزاب در 15 کرسی قرار داشتند.

طبق این نظرسنجی، چهار حزبی که کابینه موقت مارک روته را تشکیل می‌دهند، تنها 44 کرسی به دست می‌آورند و D66 از 10 کرسی مجازی به 9 کرسی کاهش می‌یابد.

حزب حقوق حیوانات PvdD که در سه هفته گذشته در بحران رهبری غرق شده بود، هنوز در مسیر کسب هفت کرسی است که دو کرسی از آخرین نظرسنجی کاهش یافته است.

نفیسه سجادی
دیدگاه ثبت نشده شما میتوانید اولین نفر باشید.
امتیاز خود را ثبت کنید ، چه امتیازی میدی ؟

فرم ارسال دیدگاه

مطالب پیشنهادی

مطالب پیشنهادی

بازار

  • موبایل
  • خودروهای داخلی
کلیه حقوق مادی و معنوی این وبسایت متعلق به گپ گاه می باشد.
copyright@ 2024 AllRights Reserved