|  

کاهش ۷۰ درصدی مسافران متروی مشهد

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری قطارشهری مشهد گفت: میزان تردد با این ناوگان در سال جاری تا کنون نسبت به مدت مشابه پارسال بیش از ۷۰ درصد کاهش یافته ‌است. وحید مبین ‌مقدم روز دوشنبه افزود: ا...

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری قطارشهری مشهد گفت: میزان تردد با این ناوگان در سال جاری تا کنون نسبت به مدت مشابه پارسال بیش از ۷۰ درصد کاهش یافته ‌است.

وحید مبین ‌مقدم روز دوشنبه افزود: از ابتدای سال جاری تا کنون حدود ۱۵ میلیون نفر توسط خطوط یک و۲ قطارشهری جا به جا شده‌اند که این رقم در مدت مشابه پارسال حدود ۴۰ میلیون نفر بود.
وی با اشاره به تعطیل ناوگان قطارشهری مشهد در دوماهه ابتدای امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا اضافه کرد: کرونا مهمترین عامل در کاهش مسافران این ناوگان است.
مدیرعامل شرکت بهره‌برداری قطارشهری مشهد گفت:در هفته ابتدای آذر ماه کنونی و با آغاز محدودیتهای کرونایی نیز میزان جا به جایی مسافر نسبت به هفته قبل از آن حدود ۱۰۰ هزار نفر کاهش یافت.
مبین مقدم افزود: از ابتدا تا هشتم آذر ماه ۵۱۸ هزار و ۸۱۸ نفر توسط این ناوگان جا به جا شدند و این درحالی است که این رقم در هفته پایانی آبان ماه، ۶۲۵ هزار و ۸۸۱ نفر است.
وی با اشاره به الزامی بودن استفاده از ماسک در مترو ادامه داد: ناظرانی در ایستگاه‌های مترو و داخل واگن‌ها مستقر هستند و از ورود افراد بدون ماسک به داخل ناوگان جلوگیری می‌شود.
در حال حاضر روزانه حدود ۱۰۰ هزار نفر توسط ناوگان قطار شهری مشهد جا به ‌جا می‌شوند در حالی که این رقم قبل از شیوع کرونا به بیش از ۲۴۰ هزار نفر می‌رسید.

اشکان بابایی
دیدگاه ثبت نشده شما میتوانید اولین نفر باشید.
امتیاز خود را ثبت کنید ، چه امتیازی میدی ؟

فرم ارسال دیدگاه

مطالب پیشنهادی

مطالب پیشنهادی

بازار

  • موبایل
  • خودروهای داخلی
کلیه حقوق مادی و معنوی این وبسایت متعلق به گپ گاه می باشد.
copyright@ 2024 AllRights Reserved