|  

افزایش نسبی قیمت بیت کوین پس از گزارش سیتی بانک آمریکا

بزرگترین ارز رمزنگاری شده دنیا یعنی بیت کوین روز دوشنبه پس از گزارشی از سی تی بانک آمریکا مبنی بر اینکه این دارایی دیجیتال می تواند روزی به یک ارز ترجیحی برای تجارت بین المللی تبدیل شود، مجدداً به کان...

بزرگترین ارز رمزنگاری شده دنیا یعنی بیت کوین روز دوشنبه پس از گزارشی از سی تی بانک آمریکا مبنی بر اینکه این دارایی دیجیتال می تواند روزی به یک ارز ترجیحی برای تجارت بین المللی تبدیل شود، مجدداً به کانال 48 هزار دلار بازگشت.

بر اساس این گزارش، بیت کوین تا ساعت 2:22 بعدازظهر به وقت گرینویچ تقریباً نه درصد رشد داشت و به 48193 دلار رسید.

طبق گفته سیتی بانک، عملکرد اخیر بیت کوین در سال های اخیر با توجه به تمرکز سرمایه گذاران خرده فروشی در بیشتر دهه گذشته، از مشارکت سرمایه گذاران حقوقی تاثیر گرفته است.

سیتی بانک در گزارش خود نوشت: با استقبال اخیر شرکت هایی مانند تسلا و مسترکارت، بیت کوین احتمالاً در ابتدای تغییر مسیر خود به جریان اصلی (بانکی) باشد.

تحلیلگران این بانک سرمایه گذاری ایالات متحده نوشتند: ورود سرمایه گذاران نهادی، اعتماد به بیت کوین را برانگیخته است اما هنوز مسائل پایداری وجود دارد که می تواند استقبال گسترده از این ارز رمزپایه را محدود کند.

در این گزارش همچنین آمده است: برای سرمایه گذاران نهادی، این مسائل شامل نگرانی در مورد بهره وری سرمایه، بیمه و حضانت، امنیت و ملاحظات زیست محیطی، اجتماعی و حکومتی درباره استخراج بیت کوین است. مسائل امنیتی با استفاده از ارز رمزنگاری شده رخ می دهد اما وقتی با پرداخت های سنتی مقایسه می شود، عملکرد بهتری دارد.

این بانک آمریکایی در ادامه تاکید کرد که اگر مشاغل و افراد از طریق کیف پول های دیجیتال به پول نقد دیجیتال برنامه ریزی شده بانک مرکزی و اصطلاحاً "استیبل کوین" دسترسی پیدا کنند، در این صورت دسترسی جهانی بیت کوین، قابلیت ردیابی و پرداخت سریع باعث می شود که به ارز ترجیحی برای تجارت بین المللی تبدیل شود.

این در حالی است که هفته گذشته قیمت بیت کوین بعد از رسیدن به 58 هزار دلار به حدود 47 هزار دلار سقوط کرد. کارشناسان رمز ارزها هشدار داده بودند که سرمایه گذاری بر روی بیت کوین و برخی ارزهای دیجیتال اشتباه است چرا که به احتمال زیاد به زودی قیمت ها نزولی خواهند شد.

اشکان بابایی
دیدگاه ثبت نشده شما میتوانید اولین نفر باشید.
امتیاز خود را ثبت کنید ، چه امتیازی میدی ؟

فرم ارسال دیدگاه

مطالب پیشنهادی

مطالب پیشنهادی

بازار

  • موبایل
  • خودروهای داخلی
کلیه حقوق مادی و معنوی این وبسایت متعلق به گپ گاه می باشد.
copyright@ 2024 AllRights Reserved